28 listopada 2017

Finał świetlicowego konkursu "Mam talent"!



Przez ostatnie tygodnie w każdy wtorek towarzyszyły nam ogromne emocje związane z występami dzieci w konkursie "Mam talent". 
W tym czasie mieliśmy okazję poznać prawdziwych iluzjonistów, znakomitych wokalistów oraz niesamowitych akrobatów.

W finale "Mam talent" znalazło się czworo uczestników:
Maja Pas (występ muzyczny) i grupa prezentująca gimnastykę artystyczną w składzie: Marysia Świtalska, Kinga Grzybowska oraz Iga Jumrych. 
Finałowe występy dzieci zaprezentowane były na najwyższym poziomie, przez co jurorzy mieli bardzo trudne zadanie. 

Ostatecznie decyzją jurorów zwycięzcą pierwszej świetlicowej edycji "Mam talent" została Maja Pas! Nie tylko jurorzy ale również nasi widzowie byli za każdym razem oczarowani siłą i barwą głosu Mai!
Tego dnia oprócz gratulacji i oklasków na laureatów czekały dyplomy i nagrody, a dla całej grupy słodki poczęstunek. 

Wszystkim dzieciom dziękujemy za udział i zaangażowanie w konkursie, życzymy dalszych sukcesów i już odliczamy czas do kolejnej (wiosennej) edycji Mam Talent. 

Organizatorzy: Monika Sylwanowicz i Anna Lis





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz